Текущее время: 21 сен 2018, 01:47

BMW 728 E23 з Мукачева

Тут ведем летопись о собственном авто

Модератор: mmucool

 
Сообщения: 333
Зарегистрирован: 15 ноя 2015, 18:06
Машина: BMW

Re: BMW 728 E23 з Мукачева

Непрочитанное сообщение Myrik86 » 05 янв 2018, 22:54

Під Новий рік партнери по роботі зробили такий приємний подарунок від їхнього Діда Мороза :

Изображение

Вже після заміни кпп ще встиг попасти до знайомих на "Автоскло"

Изображение

Суть візита - давній скол на оригінальному лобовому в БМВ . Тут скол засверлюють

Изображение

роблячи таку ямку

Изображение

А потім покривають жидкими і твердими полімерами

Изображение

Вакуумірують , сущать , шліфують .... По факту скло ціле , скола практично не видно :)

 
Сообщения: 333
Зарегистрирован: 15 ноя 2015, 18:06
Машина: BMW

Re: BMW 728 E23 з Мукачева

Непрочитанное сообщение Myrik86 » 05 янв 2018, 22:55

Встиг ще попросити токаря зробити переходну шайбу для кріплення руля із купленим перехідником , бо по болтам вони ніяк не підходили один до другого :

Изображение

Изображение

Остається купити правильних болтів , покрасити , скрутити і потім вже придумати як організувати на рулі сигнал .
А вже тоді можна ставити красоту :)

Аватара пользователя
 
Сообщения: 1
Зарегистрирован: 07 янв 2018, 11:35
Машина: опель

Re: BMW 728 E23 з Мукачева

Непрочитанное сообщение skameykin22 » 07 янв 2018, 14:38

Чудовий подарунок отримали.

Аватара пользователя
 
Сообщения: 1203
Зарегистрирован: 01 июн 2012, 00:48
Откуда: Киев
Машина: E23 735i 1985, E23 733i 1977, E23 735i 1985 АКПП

Re: BMW 728 E23 з Мукачева

Непрочитанное сообщение Katerpiller » 07 янв 2018, 18:29

О, работа кипит))))

 
Сообщения: 333
Зарегистрирован: 15 ноя 2015, 18:06
Машина: BMW

Re: BMW 728 E23 з Мукачева

Непрочитанное сообщение Myrik86 » 26 янв 2018, 20:36

Час іде а я нічого не роблю з машинами :) Похолодало , та й часу не має .
Купив я болтів для перехідника руля . Так прикручується перехідник до перехідника :) :

Изображение

Изображение

Ну і знайшов такі як заводські болти для кріплення самого руля

Изображение

Впринципі залишилось організувати ще правильне кріплення верхньої накладки і зробити сигнал на рулі . Тоді буде все ОК .

Попався мені на очі заводський башмак під колесо . Рішив доукомплектувати машину :

Изображение

 
Сообщения: 333
Зарегистрирован: 15 ноя 2015, 18:06
Машина: BMW

Re: BMW 728 E23 з Мукачева

Непрочитанное сообщение Myrik86 » 26 янв 2018, 20:40

Залишилась проблема із системою охолодження . Тут викладую фото до ремонта для наглядності :

Изображение

Тут видно шланги які зєднанні через тройник для підключення газового редуктора . Ще тоді видно було що цим шлангам довго не жити , але я за них забув . Вот і почало текти спочатку коло тройника а потім по шлангу . Мовчу про то що деякі хамути банально прийшлось ламати , бо вони не відкручувались . Прийшлось зливати знову антифриз .
Вот такий жах я побачив :

Изображение

Изображение

Изображение

Із за різності в діаметрах штуцерів газового редуктора ( 16мм ) і автомобіля ( 19мм ) хтось до мене умудрився шланги однієї товщини понатягувати на різні діаметри .
Порившись в ящиках з патрубками від Вазів , було знайдено два більш менш підходящих патрубка для системи охолодження :

Изображение

Цікавим виявився той факт , що один із патрубків від ваз 2115 мав на одному кінці 16мм а на іншому 19мм :

Изображение

І це на мій погляд дуже класно підійшло для мого редуктора ( від редуктора до радіатора салона ) :

Изображение

А інший патрубок на 19ть вже буде йти від ГБЦ до цього шланга :

Изображение

Все ніби чудово , якби не було проблемою знайти тройник на 19мм з усіх сторін . Як правило в установщиків газового обладнання є тройники 16х16х16 і 19х16х19 . Звичано що є і переходи з 16 на 19 , але робити кучу переходив мені не хотілось . Загалом знайдено два варіанта тройників на 19 мм . Докуплено дорогий шланг для охолоджуючої рідини на метраж , кучу хамутів . Остається стати і все зібрати до кучі щоб може вже у цей раз туди більше не лізти .

 
Сообщения: 333
Зарегистрирован: 15 ноя 2015, 18:06
Машина: BMW

Re: BMW 728 E23 з Мукачева

Непрочитанное сообщение Myrik86 » 26 янв 2018, 20:46

Була повтовно знята куліса кпп . Укоротили на 10мм тягу куліси , попередньо вставивши в середину виточений металічний шток :

Изображение

Це робилось для того , щоб ручку переключення кпп виставити по середині отвору , бо була нахилена більше до торпеди .
Далі було відрізано нижнє вушко від самого ричага кпп , виточнено подовжувач 20мм ( на тій що я маю котопкоходній кулісі - 30мм ) , і це все приварено

Изображение

На фото ще не кінечний результат , але для наглядності думаю понятно . Далі було завтулено все бронзовими втулками по місцю , щоб було без люфтів . Залишилось окультурити все і скласти .

Аватара пользователя
 
Сообщения: 1203
Зарегистрирован: 01 июн 2012, 00:48
Откуда: Киев
Машина: E23 735i 1985, E23 733i 1977, E23 735i 1985 АКПП

Re: BMW 728 E23 з Мукачева

Непрочитанное сообщение Katerpiller » 26 янв 2018, 21:22

Мне попадалать тяга, которая между кпп и ручкой переключения, так вот она была из двух половин на резьбе и контргайками. Можно ее удлинять и укорачивать, а следствие - ручка кпп ближе-дальше к торпедо

 
Сообщения: 333
Зарегистрирован: 15 ноя 2015, 18:06
Машина: BMW

Re: BMW 728 E23 з Мукачева

Непрочитанное сообщение Myrik86 » 26 янв 2018, 23:38

Макс розказував мені про неї . Впринципі реально її зробити . Була б ще одна тяга для експериментів . Але ж по факту треба під своє авто зробити тягу необхідної довжини один раз , і те регулювання нікому вже не потрібне

 
Сообщения: 333
Зарегистрирован: 15 ноя 2015, 18:06
Машина: BMW

Re: BMW 728 E23 з Мукачева

Непрочитанное сообщение Myrik86 » 03 фев 2018, 11:50

Всім привіт :)
Знайшов я трохи часу і натхнення на БМВ . Так в мене получилось підєднати патрубки системи охолодження до редуктора ГБО і пічки :

Изображение

Тепер залишилось залити антифриз в систему охолодження і провіряти .
Далі по рекомендаціям Олексія і Максима було провірено кріплення рульового редуктора до балки . В мене час від часу був стук при наїзді лівим колесом на якусь нерівність . Як виявилось болти кріплення редуктора відкручені ( болячка Е23 ) . Нижні дотягнулись від руки більше ніж на оберт . Верхній був розкручений менше . Тепер думаю постороніх стуків в ходовій не має бути .
Получилось привести в порядок прощадку куліси і забрати все на авто . Площадку відчистив від іржі , погрунтував і покрасив :

Изображение

Укорочену тягу куліси обточив на наждаку ( сварний шов ) , і так само покрасив :

Изображение

Теж саме зробив із подовженою ручкою кпп :

Изображение

По заводу між площадкою КПП і кузовом мала стояти якась заводська шумоізоляція . Такої я не знайшов . Вирішив зробити її із пористого полістірола здається , який використовується для упаковки електроніки . Вибір впав на нього , бо він був в наявності , водостійкий , мягкий і пористий для ізоляції шумів :

Изображение

Площадка на машині

Изображение

Ручка КПП і тяга куліси КПП тяж на місці . Тут прийшлось погратися із положеннями ручки кпп і тяги куліси , щоб добитися бажаного результату ( попробувати всі варіанти ) :

Изображение

А тепер приємне - можна скласти центральну консоль і насолоджуватись тим , що ручка кпп ні в що не ціпляє і все включається чітко :

Изображение

Відео роботи короткоходної куліси :

phpBB [video]


Тепер це мені нагадує сучасні автомобілі з нормальним ходом ричага КПП . Прийшов додому задоволений :)

Пред.След.

Вернуться в Бортовые журналы

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1